luni, 12 decembrie 2011

wwe 12 pc (conversie wii-pc)

minime:

Procesor: Dual Core 2.5 GHz
Memorie: 1 GB de RAM.
Video: 512 MB
Sistem de operare: Windows XP/Vista/7 [32bit şi 64bit]

recomandat:

Sistem de operare: Windows 7 / Vista / XP
Procesor: Intel Dual Core 2.8 GHz
RAM: 2 GB
Video: 1 GB

Pack include: Wwe plin '12.
Dezvoltarea: Yuke lui.
Anul lansării: 2011.
Gen: Wrestling.
• Număr de jucători: 1-4 Player.
intervalul de vârstă (CERS): 16.
Limba: Spanish


Format: Rar / Iso
Dimensiuni: 3,7 GB
Părţile: 18 Link-uri la 200 MB şi 1 180 MB
Pass: megamanchristian

descarca fisier dlc pentru jdownloader:http://adf.ly/4B4rP 
jocue este versiune de wii emulat pe pc cu ajutorul emulatorului dolphin si a fost transformat intun fisier exe pentru a fii mai usor de utiliza si de jucat ,in plus ai impresia ca instalezi o versiune de pc a jocului chiar daca nu exista!
jocul nu este modificat de mine ,eu doar l-am postat!

6 comentarii:

Marius spunea...

nu merge sa il descarc zimi si mie cum il pot descarca sau daca nu baga id marius_dica_92

Unknown spunea...

descarci rar il dezarhivezi iar apoi deschizi fisierul dlc cu jdownloader

Marius spunea...

daca vrei baga id meu sa ma ajuti cum sa il fac ca nu prea ma decurc......

Marius spunea...

am loat si jdownloader nu stiu cum sa fac mai departe imi da erori sa nu stiu ce imi da....baga plz id meu...marius_dica_92 sa ma ajuti si pe mn:D:D:D

Dario spunea...

DA PE MINE DE CE NU MA LASA SA IL DESCARC?
CARE VREA SA MA AJUTE ? :( COSTI MA AJUTI SI PE MINE ? DACA POTI SA MA AJUTI id dragonu_ak57

Dario spunea...

Am reusit sa il descarc acum ce fac Costi? baga te rog id meu si ajuta ma ca nu ma descurc id dragonu_ak57

Trimiteți un comentariu